Op 29 september aanstaande barst Het Blauwe Feest los in onze ziekenboeg!
Dit is de afsluiting van De Blauwe Maand en belooft weer een groot succes te worden!
Dus, heb jij zin om samen met ons te komen dansen en genieten van de cocktails?
Trek dan je mooiste zusters- of doktersoutfit uit de kast en kom langs!
Externen zijn ook van harte welkom, dus sleep je vvv'tjes/huisgenoten/vrienden/assistenten mee en help ons uit de brand!
Wil je komen? Koop dan een kaartje via de knop hieronder!