Op 17 maart openen wij onze deuren voor alle studenten om een keertje bij ons te komen zeilen! Kom gezellig met ons mee varen over de Kaag en leer hoe leuk zeilen wel niet kan zijn! Het maakt niet uit of je nog nooit in de buurt van een boot bent geweest of dat jij al van kinds af aan op het water te vinden bent: Onze schippers zijn van alle markten thuis.
Meedoen kost €5,- en hiervoor krijg je een dag vol plezier met snacks, lunch én avondeten! Je kunt je aanmelden via de link hieronder en als je vragen hebt kun je deze altijd mailen naar bestuur@blauweschuit.com.
Tot dan!
MEER INFO